timajos-go-vietnam.reismee.nl

Goodbye Vietnam

Vandaag zijn we na het ontbijt met de taxi richting het centrum gereden. We hebben maar 1 missie : shoppen. We hebben al best wel veel gekocht, maar er kan altijd meer bij.

En geshopt hebben we, op de kleurrijkemarkt en in de winkeltjes er omheen. Resultaat: kleding, 4 paar nikes en een nieuwe Samsonite reiskoffer en eigenlijk wilden we nog wel meer, maar onze koffers zitten echt vol nu.

De vakantie eindigt zoals hij is begonnen, nat, het regent namelijk weer.

Vietnam, land van bergen en van water. Een land in het door ons geliefde Azië, wat we nog niet kenden, maar wat zeker hebben leren kennen. Een mooi land en een leuk vakantieland. Leuke mensen, vrijer dan in sommige andere aziatische landen. In vergelijking met bijvoorbeeld sommige delen van Indonesië schoner en beter ontwikkeld. Makkelijk bereisbaar en zeer de moeite waard. Ondanks dat het weer af en toe niet helemaal meewerkte hebben we genoten van deze weken. Het mooie en groene Noorden, Ha Long Bay, met zijn mooie rotspartijen in de zee,het warme midden, met het superleuke Hoi An en de grote Mekong Delta. Allemaal hoogtepunten. Wij vonden het zeer de moeite waard.

Goodbye Vietnam,

Morgenochtend vliegen we weer naar huis.

Bedankt voor iedereen die heeft meegelezen, en voor al jullie reacties, ook dat vonden we super. Een mooie herinnering is weer gemaakt !

Rob van Lith

Zo te lezen aan jullie verhalen hebben jullie een top vakantie gehad. Wij hebben met veel plezier naar de video's en foto's gekeken, en ik weet zeker dat daar wel weer een mooi fotoalbum van te maken valt.
Een goede terugreis toegewenst en tot gauw.

Groetjes Rob en Fiona

vera

wat een misere, de schitterende verslagen, alle ups en downs met prachtige foto's is vanaf heden weer voor een jaar in de kast. Klinkt gek, maar....ik kijk nu al uit naar de volgende reisbelevenis van timajos. Dank van hier tot Vietnam.Welkom thuis.

Pam

Een mooi slot aan een mooi reisverslag. Goed geschreven en heerlijk om te lezen. Een goede reis naar huis!