timajos-go-vietnam.reismee.nl

Sapa deel 2

Al vroeg in de ochtend zijn de mensen wakker. Ze staan soms al om 4 uur op,hangt er vanaf wat ze moeten doen, maar ze doen dat omdat het dan nog koel is. Wij stonden om half 9 op en wonder boven wonder hadden we goed geslapen op onze matrasjes. Het ontbijt werd gemaakt en na het ontbijt stond de 2e trekking op het progamma. Omdat het heel veel had geregend was de route die we zouden nemen heel erg glad geworden. We gingen dus via de alternatieve route. Gelukkig was het droog. Halverwege moest de cape weer even aan, maar het viel mee. Wederom liepen we door een schitterend landschap en prachtige omgeving. De tocht eindigde bij een waterval, waar het heerlijk koel was. Na een flinke klim omhoog wachtte ons een koel drankje en stond er een auto voor ons klaar om ons terug te brengen naar Sapa. Wat een schitterende ervaring was dit !!

Annie en Jan

Wat een belevenissen hebben jullie nu al en wat is het er mooi.Jammer van de regen.Hadden julllie geen last van de rug na het slapen op alleen een matras,Het worden vast weer moie verhalen. Geniet er van en wij wachten in spanning af.Veel liefs Jan en Annie

Tjeerd en Pam

Wat een avontuur weer! Jullie verblijfplaatsen zijn geweldig. Lekker basic. Maar kan ook te gek he zonder toiletartikelen e.d.
Leuke foto's. Joost je krimpt!

Ivonne

Wat een geweldige reis maken jullie weer! Denk je wel om je enkel met die gladdigheid?!?Heel veel plezier! En geniet lekker!

pieternel

O, wat heerlijk om jullie reisverhalen weer te lezen en ook gelachen vooral om het deel spelletjes gespeeld en geen borrel te hoeven drinken. Strebers in spelletjes. Zo te lezen een hele onderneming deze vakantie maar ziet er prachtig uit. Neem ff wat wiet mee voor me haha. Geen tandpasta enz mee dat is pas een echte pure excursie. Genoten van jullie verhalen, hoop snel weer meer te lezen. dikke kus

Patty

Leuk om jullie verhalen te lezen, zo te zien valt er genoeg te beleven, De foto met de brommertjes zou ook in Indonesië gemaakt kunnen zijn, hele gezinnen zitten er op, adoeh!

Rob van Lith

Wat leuk om jullie reisverslag te lezen, en dat jullie alweer zoveel hebben meegemaakt.
Gelukkig niet de iphone vergeten die kan veel maar je kan er niet je haren mee kammen en je tanden poetsen.
Mooie foto's trouwens.

Vera 27/07

Reis in rap tempo mee, maar behoef niet...MOE te worden!
Geniet van de soms nuchtere kijk en grappig dat je met zo
weinig mee, toch volop geniet .Kijk uit naar de volgende sessie. Vera